وبلاگ سنجش ناحیه یک خرم آباد

وبلاگ سنجش ناحیه یک خرم آباد

این وبلاگ در جهت اطلاع رسانی هر چه بهتر به همکاران محترم راه اندازی شده و تا حد امکان سعی خواهیم کرد تا مطالب به موقع به روز رسانی شوند .

آخرین نظرات

ارسال نامه درخواست ثبت تطبیق

هادی مریدی فرد | دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۴۵ ق.ظ

به اطلاع همکاران گرامی می رساند جهت ثبت تطبیق در سامانه school نامه درخواست تطبیق به شکل زیر توسط مدرسه تهیه شده و برگ تطبیق پیوست گردد . پس از دستور معاون و صدور شماره توسط دبیرخانه به سنجش تحویل گردد.

در صورتی که تطبیق توسط ناحیه یا شهر دیگری انجام شده باشد نامه استعلام تطبیق (فرم الف) توسط مدرسه تهیه و کارنامه تطبیقی پیوست گردد پس از تایید ناحیه به ناحیه مبدأ جهت استعلام ارسال شده و پس از دریافت پاسخ در سامانه ناحیه یک ثبت خواهد شد . 

بسمه تعالی 

مسئول محترم تطبیق ناحیه یک خرم آباد 

با سلام و احترام به پیوست کارنامه تطبیقی دانش آموز ....................... فرزند ........................ با کد ملی ........................ به حضور ارسال می گردد . خواهشمند است نمرات تطبیقی برای آموزشگاه ......................... با کد ....................... ثبت گردند. 

 

نام و نام خانوادگی مدیر 

مهر و امضا

 

  • هادی مریدی فرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی